woensdag 10 oktober 2012

Taart&Trends



Heej,

dit is iets wat totaal niks met nagellak te maken heeft, maar het leek me wel leuk om er een artikeltje over te schrijven: Taart&Trends!! Taart&Trends is een taartenbeurs in Apeldoorn. Ik ben daar zaterdag met mijn moeder en een vriendin van mijn moeder geweest. Het is een beurs waar super veel bekende 
mensen komen op het gebied van taarten. Zo waren er mensen uit Engeland en Duitsland, maar ook gewoon Nederlandse mensen. De wereld beroemde Karen Davies was er. Zij gaf demonstraties over hoe je op een super leuke manier cupcakes en taarten kan decoreren. Wel in het Engels natuurlijk, maar het was redelijk te volgen.



Natuurlijk kreeg je hier en daar super lekker dingen te eten!! Ik heb o.a. een cakepop gehad, echte Belgische bonbons en een macaron. Die vond ik niet echt super lekker. Maar dat kwam door de vulling.



Op de beurs waren ook een aantal koks van 24Kitchen aanwezig. Dat is een tv-zenden met allemaal dingen over koken. Zo is er ook vanaf 19.00uur iedere dag Rudolph's Bakery op. Hier laat Rudolph van Veen je zien hoe makkelijk je de lekkerste dingen kan maken!! Ik kijk dit echt bijna iedere dag en je leert er super veel van. Moet je echt eens een keertje gaan kijken. Op de meeste tv's is het op zender 24.



Ik heb Rudolph zelf ook gezien!! Hij heeft niet gekookt, maar wel allemaal vragen beantwoord. Volgend weekend is hij geloof ik ook bij 24Kitchen Live on  Stage. Er zijn nog maar enkele kaarten te koop zei hij gisteren, dus als je er nog heen wilt: Koop nu je kaarten!!



Ik heb het gisteren echt super naar mijn zin gehad. Ik raad jullie dus zeker aan om er ook heen te gaan!!

xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten