vrijdag 9 november 2012

Review: Catrice nagelllak

Hooi,

iedereen kent het merk Catrice wel. Dit vind ik niet heel erg goedkoop, maar ze hebben wel de meest mooie kleuren!! Ik laat jullie vandaag 3 van deze lakjes zien!!



Laten we beginnen met de roze. Dit is nr. 360 Raspberry Fields Forever. Ik hou van deze kleur roze!! Ik ben er helemaal verslaafd aan!! Het is een donkerroze kleur. Hij gaat een beetje richting de rood, maar hij is nog steeds roze. De lakjes van Catrice hebben allemaal een vrij groot kwastje wat ik zelf er fijn vind. Deze dekt eigenlijk al perfect in 1 laag. Ik ga daarom ook geen 2 lagen aanbrengen, want daarvoor kan ik 2x mijn nagels lakken!! Wel heb ik gemerkt dat als je er met nepnagellijm een diamantje ofzo op wilt plakken, dat de nagellak op die plek dan een beetje zwart uitslaat. Dit vind ik een heel erg vreemd verschijnsel. Weten jullie hoe dit komt?? Verder is dit een van mijn favoriete nagellakken!!

 



De volgende is een prachtige bloedrode kleur genaamd: nr. 060 Bloody Mary To Go. Dit is een vrij waterige substantie, vergeleken met de roze. Dat vind ik nogal jammer, want daardoor dekt hij niet zo goed. Met 2 lagen bereik je het maximum van dekking. Je kan dan nog wel eindeloos doorgaan met laagjes aanbrengen, maar dat heeft geen nut. Verder is dit een super mooie kleur, die over wel bij past.




Dan een totaal andere kleur: Een nude kleur!! Nr. 060 (alweer?) Mona Lisa Is Staring Back. Ik ben er over het algemeen niet zo'n super grote fan van, maar ik heb hem gekregen. Dus dan kan ik er maar beter een review over schrijven!! Dit is een vrij lichte kleur. Er zit een mooie shimmer in. Deze lak dekt met 2 à 3 lagen. Hij past eigenlijk overal wel bij. Ik ga hem echter niet (vaak) dragen. Het past gewoon niet bij mij. Ik houd het gewoon bij de felle, knal kleurtjes!! Misschien dat ik over een aantal jaar de rustigere kleurtjes weer eens opzoek.




xxx Sanne

Houden jullie wel van nude?? Laat het achter in de comments!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten