zaterdag 29 december 2012

New Year nails!!

Hooi,

zoals jullie hoogstwaarschijnlijk al wel weten ben ik niet de enige die een beetje kan "Nail Arten". Een hele goede vriendin van mij, Ilse, kan écht waar de mooiste dingen maken!! Ik heb haar gevraagd of ze een "Oud&Nieuw" Nail Art wou maken voor mijn blog. En gelukkig wilde ze dat!! Bij deze dus haar tutorial voor súper leuke nagels!!

 
 
 
Hieronder nog even in een wat groter lettertype het stappen plan.
 
1. Lak je nagel helemaal zwart.
2. Lak de tip van je nagels met glitter en vervaag het naar boven.
3. Maak met witte nagellak 2013 op de tip. Ik gebruikte een dottingtool.
4. Maak (ik gebruikte weer een dottingtool) 4 witte strepen voor het vuurwerk.
5. Lak nog 3 streepjes tussen de 1e 4 in.
6. Maak die streepjes roze (ik mixte paars en roze).
7. Lak de 1e 4 streepjes met glitterlak en klaar :)
 
Kleuren die ik heb gebruikt:
- fogan cosmetics -21
- max stripers - magneta
- fogan cosmetics - 08
- izgo - while
- fogan cosmetics - 12
- essence - 101 absolute pure
 
happy new year!
 
 
Ik hoop dat jullie wat aan deze tutorial gehad hebben. Ik vind het in ieder geval echt súper gaaf!!
 
 
Hieronder zien jullie nog een aantal andere creaties van Ilse. Sorry voor de onscherpe foto's.
 
Schattig toch??

Deze maakte ze vorig jaar voor
Oud&Nieuw!!
 
 
Tot slot wil ik Ilse nog even héél erg bedanken voor deze fijne tutorial!!
 
xxx Sanne
 
Vonden jullie deze tutorial van Ilse leuk?? Laat
het achter in de comments!!

 

3 opmerkingen:

  1. O.m.g ik ben jaloers....
    :( Xxx youssi
    En Ilse je bent super!!!!!!!
    hoe jij dat kan doe zonder je hele vinger te lakken??????????

    BeantwoordenVerwijderen