maandag 11 februari 2013

Valentijnsdag nagels #2

Heej,

vandaag de 2e Valentijnsdag tutorial!! Bekijk hier de tutorial van gisteren!! Ik moet zeggen dan deze wel wat ingewikkelder is. En je hebt ook bepaalde spullen nodig. Maar je kunt er natuurlijk altijd je eigen variant op maken!!





Essence nr. 140 Go bold!

1 laagje



Als dat droog is kan het ingewikkelde beginnen!! We gaan namelijk met striping tape een kruisje op je nagels plakken. (je kunt het hier kopen) Wat je doet is eigenlijk niet zo ingewikkeld als het lijkt. Je knipt een klein stukje striping tape en plakt dat schuin op je nagel. Het is handig als er een stukje buiten je nagel uitsteekt, zodat je het er later makkelijk af kan halen.


 Een pincet werkt heel gemakkelijk.


Dit doe je bij al je nagels.


Nu pak je een klein penseeltje (deze kun je in een set van 15 hier kopen). We dippen het penseelje in een drupje gekleurde nagellak en vullen de vakjes in. Elka vakje krijgt een andere kleur. Ik doe dit met een apart penseeltje, omdat het een stuk preciezer werkt. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon het kwastje wat bij de nagellak hoort gebruiken.



Dit zijn de kleuren die hierboven van links naar rechts staan zijn:


Action striper. Geen nr.
 Essence nr. 02 Shopping trip in Soho
 Catrice nr. 360 Raspberry Fields Forever
This is It van de Intertoys. Geen nr.



Maak je penseel na iedere kleur even schoon.

Het is niet de bedoeling dat je de nagellak op laat drogen!! Zo krijg je het tape er namelijk niet mooi vanaf. Het beste is om het tape er direct vanaf te halen als je alle vakjes heb ingekleurd.



Nu het tape eraf is werk je alles netjes af. Dus alle randjes schoonmaken (zie wijsvinger) en als het droog is een topcoat aanbrengen.



Je kunt natuurlijjk ook nog andere kleuren gebruiken als je dat leuker vinden!! Zo kun je bijvoorbeeld blauw tinten gebruiken of paarstinten. 

Dit was mijn tutorial!! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!! Ik vind het super leuk als jullie een foto mailen als jullie hem na hebben gemaakt!! 

xxx Sanne

2 opmerkingen: