maandag 29 april 2013

Catrice Absolute Nude

Heej,

ik zat al een tijdje te aasen op het Catrice Absolute Nude palette. Ik vond het palette echt super mooi met al die shimmery nude kleurtjes. Uiteindelijk besloot ik hem toch te kopen en ik ben er super blij mee!!

Het doosje ziet er super chic uit vind ik zelf. Heel basic, maar heel chic door dat zwarte en het doorzichtige.
 
Sorry, je ziet mijn camera in de weerspiegeling...
 
Als je het doosje opent zie je de 6 práchtige kleurtjes en een kwastje. Aan de ene kant zit een sponsapplicator een aan de andere een soort oogschaduw kwastje met haartjes. De sponsapplicator werkt erg fijn om de oogschaduw op het bewegend ooglid aan te brengen. Over het kwastje heb ik niet veel goeds te zeggen.....
 



 
Alle kleuren zijn super gepigmenteerd. Als je ze nat aanbrengt knallen ze echt van je ogen af denk ik!! Hieronder de swatches van alle kleuren. Op de 1e foto de 1e drie kleuren en op de andere de andere kleuren.

 
Zoals je ziet zijn ze niet super shimmery, maar heel subtiel. I like that!!
Dit palette van Catrice maakt mij heel erg blij!! Ik draag er hele subtiele looks mee met de 1e drie kleuren. Af en toe breng ik een van de donkerste kleuren in mijn crease aan. Dat geeft net wat meer pit.
 
xxx Sanne
 
ps. Houden jullie meer van nude kleurtjes of echt van fel roze?? Laat het achter in de comments!!

2 opmerkingen:

  1. super leuk palette! ik wil hem ook kopen! doe je nog een konginnedag nail art tutorial?x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heej,

      ik doe geen tutorial helaas..... Morgen post ik wel een NOTD.

      xxx

      Verwijderen