woensdag 10 april 2013

Essence Pure Skin Anti-spot gel

Heej,
 
vandaag een review over een ge-wel-dig anti-puistjes middel van Essence!!

De anti-spot gel komt in een doosje verpakt. Zelf geef ik altijd de voorkeur aan producten die ook nog in een doosje zitten, omdat dit er veel luxer uit ziet. Wel is dit weer extra papier (en dus bomen) verspilling, want eigenlijk is het niet eens nodig. In het doosje vind je een klein tubetje.

Essence anti-spot gel werkt als volgt: Je smeert een héél klein beetje op een puistje of een zogenaamd 'probleem gebied'. De gel droogt het puistje uit waardoor hij ook verdwijnt.


 
Het is een doorzichtige gel die heel dun uitsmeert. Zo heb je niet zo veel nodig en gaat hij heel lang mee!


Voor mij is dit écht een wonder product!! Als ik een paar bultjes op mijn voorhoofd heb, smeer ik dit erop en een half uur later is mijn voorhoofd weer glad!! Ook op échte puistjes werkt het super snel!! 
 
Ik raad jullie zéker aan om deze anti-spot gel te kopen als je hem ziet liggen. Bij de Kruidvat bij mij zag ik hem niet meer, maar misschien bij een groter filiaal nog wel.
 
De prijs weet ik niet meer, maar hij was geloof ik iets van € 2,39. En dat is hij zéker waard voor het werk wat hij levert! 
xxx Sanne
 
ps. Wat doen jullie als je puistjes hebben?? Dikke lagen foundation of ook een soort product als dit??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten