vrijdag 24 mei 2013

#nomakeupbeautygloss

Heej,
 
www.beautygloss.nl, we kennen het allemaal wel. Zo niet: dan moet je dat veranderen!! Mascha (de oprichtster en eigenaresse van beautygloss) heeft een actie georganiseerd!!
 
 

 
Ze schrijft natuurlijk heel veel over make-up, maar ze vind het net zo belangrijk dat je je 'naakte' zelf kunt laten zien. Dus zonder make-up. Zelf gaat Mascha zonder problemen of schaamte make-uploos de deur uit.
 
Nu is het de bedoeling dat je je profielfoto op Twitter, Facebook, Skype etc. morgen verandert. Dus op zaterdag 25 mei heb je een profielfoto waarop je géén make-up draagt.

 
Een extra aansporingsmiddeltje is een goodiebag die je kunt winnen!! De mooiste make-uploze profielfoto wint een goed gevulde goodiebag!!
 
Klik hier voor meer informatie via beautygloss. Vergeet ook niet #nomakeupbeautygloss mee te hashtaggen als je erover tweet op Twitter!!
 
Ik ga zeker mee doen!! En natuurlijk niet om die goodiebag!!
 
xxx Sanne
 
ps. Gaan jullie meedoen aan deze actie?? Laat het achter in de comments!!

1 opmerking:

  1. Haha, ja zeker ik ga meedoen ik hou van mascha ik ga al 3 jaar naar haar beautyglossparty ik ga ook een makeuploze fotomaken en op FaceBook zetten Hihi leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen