zaterdag 21 september 2013

Dr. van der Hoog poeder masker ClearSkin

Heej,

vandaag review ik weer eens een masker!! En niet zomaar een masker, een poedermasker!! Ik had nog nooit zoiets geprobeerd en toen het in de aanbieding was bij de DA nam ik er een aantal mee.


Ik review vandaag het Dr. van der Hoog ClearSkin poedermasker. Ik heb ook nog twee andere poedermaskers en die komen vast en zeker ook nog in een review voorbij.

 
Hoe werkt een poedermasker nu precies?? Een poedermasker is niks meer dan een poedertje wat je aanlengt met wat water. In dit zakje zit zéker genoeg voor 2x gebruik, net zoals in de andere masker van Dr. van der Hoog.
 
Officieel moet je één eetlepel water op één zakje doen, maar omdat ik de helft gebruikte heb ik er zelf water bij gedaan totdat ik het een mooie dikte vond hebben.


 

 
De 'smurrie' smeer je vervolgens op je gezicht en laat je opdrogen totdat het hard is. Ik raad je niet aan om te praten of te lachen of om je gezicht op welke manier dan ook te bewegen, want zodra het masker een beetje hard wordt brokkelt het af. Dit kan gaan vlekken op je kleding, want het is een wit poeder. Voor de zekerheid kun je dan een oud shirt aantrekken.

 
Dit masker heb ik nu 1x gebruikt en ik kan er dus nog niet echt een goed oordeel over vellen. Maar tot nog toe vind ik hem erg fijn!! Hij is eigenlijk bedoeld voor mensen met een erg onzuivere huid. Nou heb ik dat niet en ben ik waarschijnlijk niet de juiste persoon om dit masker te testen. Wat ik er wel goed over kan zeggen is dat het mijn huid heerlijk zacht maakt en goed reinigt. Ik heb zo hier en daar wel een klein pukkeltje, maar niks ernstigs wat je ziet. Deze zijn de volgende dag wel ietsjes kleiner geworden.
 
Het is zeker geen wonder masker naar mijn mening, maar misschien dat hij meer effect uithaalt bij mensen met een acné huid. Als jij een betere ervaring met dit masker hebt, laat het dan achter in de comments!!
 
xxx Sanne

4 opmerkingen:

  1. Ik ben altijd wel enthousiast over de Dr. Van Der Hoog maskers, maar deze had ik nog niet uitgeprobeerd. Het is toch altijd even slikken als je dat goedje op je gezicht moet smeren vind ik. *lach*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, bij maskers die hard worden zoals deze is het ook nog de kunst om je gezicht gedurende 20 minuten niet te bewegen!!

      xxx Sanne

      Verwijderen
  2. ik heb laatst een poedermasker van Etos geprobeerd echt super fijn vont ik hem! dus ik ag denk ik wel meer poedermaskers proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist helemaal niet dat de Etos ook poedermaskers had!! Gauw maar eens kijken dan!!

      xxx

      Verwijderen