zaterdag 27 oktober 2012

Meer ritme

Heej,

zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben is mijn blog een beetje rommelig. Dan iedere dag een artikel en dan een week niet. Ik ben van plan om er meer ritme in te creëren. Het schema ziet er als volgt uit:

Maandag: niks
Dinsdag: niks
Woensdag: artikeltje over nagellak of over iets anders
Donderdag: niks
Vrijdag: review over een (nagellak)product
Zaterdag: niks
Zondag: Een nail art tutorial

Zoals je ziet schrijf ik maar 3 keer per week iets op mijn blog. Dit vind ik ruim voldoende. Soms komt er nog wel een klein artikeltje tussendoor, zoals deze.

Ik hoop dat jullie het fijn vinden dat er meer ritme in komt, zodat je weet wanneer ik wat ga schrijven. Het kan natuurlijk voorkomen dat ik op bijvoorbeeld woensdag geen tijd heb, dan komt het artikel een dag eerder of later online.

xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten