zaterdag 3 november 2012

Review: Essence Go Bold!

Hooi,

vandaag weer een review!! Ik merk dat ik best wel veel reviews schrijf eigenlijk. Maar ik ben nog aan het brainstormen over andere leuke artikeltjes. Ik heb al een aantal leuke ideetjes, dus die zie je binnenkort ook wel voorbij komen!!

Goed, verder met de orde van de dag!! Haha!! Essence nr. 140 Go Bold! zagen jullie al voorbij komen in de shoplog van laatst. Ik heb deze inmiddels getest en ben zeer blij dat ik deze gekocht heb!!


 
Zoals ik eerder al zij is dit een goud achtige lak. Er zitten mooie shimmers in en de kleur past eigenlijk overal wel bij!! Als je de lak ophebt is hij echter niet meer zo goud als in het potje. Hij wordt een beetje zilver achtig. Dat komt denk ik doordat er best wel veel shimmers inzitten. Dit zorgt ervoor dat de lak veel glittert en hierdoor zie je de kleur niet zo goed meer.

 

Deze lak dekt het mooiste in 2 lagen. Net zoals alle andere nagellakken eigenlijk!!
 
Dit was weer een ienie mienie review!!
 
xxx Sanne
 

Wat vinden jullie van gouden nagellak??

1 opmerking:

  1. Te lichtjes en goud past (vindt ik) niet bij een Tutorial.
    Xxx youssi

    BeantwoordenVerwijderen