woensdag 21 november 2012

Trend Alert!!

Hooi,

er is een nieuwe trend op komst!! Ik heb dit op verschillende buitenlandse blogs gezien en wou dit natuurlijk ook met jullie delen!!



De trend heeft voor zover ik weet niet echt een naam. Maar laten we het gewoon "Nailpolish under my nail" noemen. Misschien een beetje een lange naam..... Is "Under my nail" beter?? Of misschien wel "Back nails"!! Is iets minder leuk, maar goed. Als je een leuke naam weet: Laat het achter in de comments!!



Maar verder over deze 'trend'. Ik weet natuurlijk niet zeker of dit echt wat gaat worden, maar ik zag het best wel veel dus vandaar.

De hele bedoeling van deze "Nail Art" als ik het zo mag noemen, is om gewoon de achterkant van je nagel ook een kleurtje te geven. Je lakt bijvoorbeeld je nagels zwart en de achterkant van je nagels wat nét boven je vingertoppen uitsteekt geeft je een ander kleurtje. Bijvoorbeeld roze of rood.



Als je 2 totaal verschillende kleuren combineert, is dit het mooist. Dus niet roze met rood. Maar roze met blauw of zwart. In ieder geval iets wat er totaal niet op lijkt. Misschien kun je het een beetje vergelijken met de colour blokking trend??

Ik heb deze Nail Art nog niet zelf op mijn nagels gedragen. Maar dat ga ik zeker doen!!

xxx Sanne

Wat vind jij van deze trend?? Laat
het achter in de comments!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten