maandag 25 maart 2013

MINI SHOPLOG!!!!!!

Heej,
 
vorige week heb ik lekker bij de Kruidvat geshopt!! Er waren allemaal leuke, afgeprijsde artikelen!! En mijn Beauty No Buy Week was ook voorbij.
 
 
Het is jullie vast niet ontgaan dat je deze week 2 nagellakjes van Essence voor slechts € 3,- kon halen. En 2 van Catrice voor € 5,-. Ik heb 2 práchtige kleuren van Essence gekocht uit het vaste assortiment die mij nog nooit eerder waren opgevallen!!

Links-103 space queen Rechts-146 that's what i mint!
 
Space queen is een hele mooie glitter topcoat die over heel veel kleuren mooi is. That's what i mint is een hele mooie mint blauwe kleur met een héél subtiel glansje erin. Heel mooi!!
Ook was er een 2+1 gratis actie waar ik niet direct bij nagedacht heb. Ik was namelijk maskertjes aan het zoeken van Kruidvat eigen merk, maar ik kon ze niet vinden!! Uiteindelijk lagen ze in een schap waar alle producten die uit het assortiment liggen voor een spotprijsje verkocht worden. Wat baalde ik zeg!! Het peel off masker is heel handig voor op vakantie, want je ziet hem haast niet zitten en je trekt hem er als een velletje vanaf. Geen gedoe met water dus. Helaas worden ze straks niet meer verkocht, dus heb ik er 2 ingeslagen!! En ook nog 2 andere maskertjes. Die waren ook in de sale zegmaar. Ik dacht er dus niet bij na dat die ook met 2+1 mee deden.
 

 
Dit was mijn shoplog al weer. Als jullie ergens een review van willen zien, dan hoor ik dat graag!!

xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten