woensdag 3 april 2013

Catrice lipgloss

Heej,
ik kwam laatst in de voordeelbakken bij de Kruidvat voor slechts € 1,- een hele mooie lipgloss tegen!! Ik was al een tijdje op zoek naar een kleurtje als dit, en nou vond ik hem!!


Het is nr. 050 Naturally Pink. De kleur is een tintje lichter dan mijn eigen lipkleur en dus heel subtiel. Ik houd namelijk niet van hele opzichtige kleuren op mijn lippen. Bij anderen vind ik het (soms) heel mooi staan, maar bij mezelf niet.


Catrice beloofd dat je lippen gaan stralen en dat ze gladder worden. Dit is allemaal waar!! Mijn lippen zijn ineens veel gladder!! De lipgloss plakt ook niet! De applicator werkt heel fijn en precies. 

 
Het is een creamy kleurtje zonder shimmer ofzo erin. Gewoon heel basic. Hij past overal bij en geeft je lippen een subtiel kleurtje. De dekking is niet fantastisch, maar dat vind ik niet zo erg.

 
Als je deze lipgloss nog bij de Kruidvat ziet liggen, neem hem dan zéker mee!! Hij is écht heel mooi!!
xxx Sanne
Vinden jullie hem ook zo mooi?? Laat het achter in de comments!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten