maandag 1 april 2013

Catrice nagellak #2

Heej,
vandaag deel 2 van de  Catrice nagellak. Ik heb namelijk ook nog een hele gave groene gekocht!! Lees gauw verder!!


Het lakje heeft een hele aparte naam. Namelijk: ACidZDC. De 'Z' is dan een bliksemflits. Vraag me niet wat het betekend!! Ik zou het wel graag willen weten!!

In tegendeel tot nr. 820 is dit een shimmery lakjes. Daar heb ik er nog niet zoveel van. Een aantal jaar geleden vond ik dat heel er mooi, maar tegenwoordig vind ik creamy lakjes wat mooier.


Catrice nr. '810 ACidZDC' dekt het mooist in 2 à 3 laagjes en heeft een prachtige shimmer!! Als de zon lekker schijnt is hij nog mooier!!

rechter
Deze kostte ook € 1,-
xxx Sanne
ps. Vinden jullie deze groene of die perzikkleur het mooister?? Laat het achter in de comments!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten