vrijdag 9 augustus 2013

Stijltang of krultang kopen??

Hey,
ik zit er al een tijdje aan te denken om een goede stijltang aan te schaffen. Het lijkt me namelijk heel handig!! Wil je weten waarom?? Lees dan snel verder!!


Zoals je vast al wel eens op Youtube hebt gezien kun je met een stijltang heel veel verschillende soorten krullen maken. Dus is het nou écht nodig om een aparte stijltang én een aparte krultang te hebben??

Nee, dat is niet nodig!! Er is namelijk een bepaalde techniek om krullen met een stijltang te maken. Zoek maar eens op Youtube 'krullen maken met een stijltang'. Je ziet talloze filmpjes waarin het duidelijk wordt uitgelegd.
Met een krultang kun je alleen maar krullen maken. Je hebt dan ook nog verschillende diktes tangen etc. Maar met een stijltang kun je óók verschillende soorten/diktes krullen maken. Dikke onzin dus om een krultang te kopen.

Zit jij nu te twijfelen of je een krul- of stijltang moet kopen?? Koop een stijltang!! Je kun er veel meer richtingen mee op dan met een krultang. Maar als je écht niet kunt kiezen, dan is er een alternatief!! Er bestaan namelijk stijltangen die rondom ook nog warmteplaten hebben en dus ook kunnen krullen!! Dus dan is het ook een krultang!! Dit vind ik wel een hele goede uitvinding!!

Als je dan uiteindelijk je keuze gemaakt hebt is het belangrijk om een goede tang uit te kiezen. Als je je haren elke dag wilt stijlen (wat ik een slecht plan vind, want je maakt je haar er letterlijk mee kapot) dan adviseer ik je om te investeren in een wat duurder exemplaar. CHI is bijvoorbeeld een erg goed merk voor een stijltang. Op krultang gebied weet ik niet wat goed is. Ga eens op onderzoek uit en vergelijk verschillende tangen met elkaar. Neem in er in ieder geval één waarbij je de temperatuur zelf kunt regelen.


Oh ja, vergeet NOOIT om je haar goed te beschermen voordat je er met een tang in gaat!! Gebruik altijd een HeatProtector!!


Binnenkort zie je misschien wel een artikel over mijn stijltang als ik er dan eentje heb!!

xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten