zondag 23 december 2012

Weinig artikelen

Hooi,

zoals je al wel gemerkt hebt heb ik al een tijdje niks meer op mijn blog geschreven. Dit komt omdat ik het nogal druk had met school, en dat gaat toch écht voor naar mijn mening. Want bloggen kan altijd nog!!
 


 
Zoals je vast al wel door had is het inmiddels vakantie. Officieel begint hij morgen pas, omdat het nu nog weekend is. Maar omdat het vakantie is het ik alle tijd om vooruit te schrijven en dan kunnen jullie weer van mijn artikeltjes genieten!!
 
 
 
Ik zou het leuk vinden om wat meer variatie op mijn blog te brengen. Dus met verschillende soorten artikeltjes erop. Nu schrijf ik eigenlijk alleen maar over nagellak, maar zoals ik ook in mijn aller eerste artikel schreef: Ik ga ook over andere dingen schrijven.
 
Nou leek het mij wel leuk om een of twee keer per maand een DIY maskertje online te zetten. En ook een keer per maand iets om te knutselen ofzo. Dus iets creatiefs. Lijkt jullie dat wat??
 


Hopelijk zijn jullie nu een beetje op de hoogte van wat er de komende tijd ging gebeuren. Als je zelf nog leuke ideeën hebt, laat ze dan vooral achter in de comments!!

xxx Sanne
 


2 opmerkingen:

  1. hey sanne, sorry dat we zo laat reageren, maar we hadden veel te veel mailtjes om te bekijken. wat super leuk dat je nu ook een blog hebt! We gaan onze mail vaker bekijken, dus als je nog iets wilt vragen, mail dan. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heej!! Geeft niet hoor. Maar als ik nog vragen heb, dan stel ik ze zeker aan jullie!!

      xxx

      Verwijderen